صفحه اصلی arrow دانشجویان
دانشجویان
زمان بندی حذف و اضافه
مولف: مدیر سایت   

 
زمانبندی انتخاب واحد
مولف: مدیر سایت   

 
فعال شدن سامانه آموزشیار
مولف: مدیر سایت   

با توجه به راه اندازی سامانه آموزشیار اساتید و دانشجویان محترم می توانند با مراجعه به آدرس سایت مذکور وارد سایت شده و از سیستم استفاده نمایند توضیح اینکه سیسم در حال طی فرایند تکمیلی می باشد و با شکیبایی در صورت برخورد با مشکل، اشکال بوجود آمده را از طریق سیستم تیکتینگ به مسئولین محترم اطلاع دهید.

سامانه مدیریت یکپارچه امورآموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار)    http:\\edu.iau.ac.ir

سامانه پاسخگویی به سوالات دانشجویان و همکاران                    http:\\pasokh.iau.ac.ir  

راهنمای دانشجویان در سامانه آموزشیار          

راهنمای اساتید در سامانه آموزشیار

                                                            کد واحد کلیبر  276


                     

 
برگزاری امتحانات نیمسال تابستان
مولف: مدیر سایت   
باسلام
بسیار بسیار مهم
دانشجویان محترم توجه کنید به دلیل قطع بودن سیستم سیدا ما امتحانات را هم روی همان سیستم vadana(واداآزما) برگزار خواهیم کرد برای همین حتما و حتما وارد کلاسهای مجازی بشوید و گوشی یا کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان را آزمایش کنید ببینید وارد سیستم آموزش مجازی میشود یا نه!؟
اگر نتوانید وارد سیستم مجازی بشوید از امتحان جامی مانید و مسئولیتش متوجه خودتان خواهد بود!!!!
هر بهانه ای هم داشته باشید به هیچ دردی نخواهد خورد!
تقاضا می کنم هرچه زودتر مشکل تان را حل کنید!!!
حتما به این آدرس بروید
vadana35.iauec.ac.ir
بعد نام کاربری(شماره دانشجویی)و رمز عبور(کد ملی) رو بزنید وارد پنل آموزش مجازی یا همان دروس تون می شوید که هم دروس ترم قبل و هم دروس ترم تابستان رو نشان خواهد داد. دروس ترم تابستان رو مشخص کرده روی درس موردنظر کلیک کنید در مرحله بعد روی کد درس کلیک کنید سپس گزینه پیوستن به کلاس را بزنید صفحه ای که میاد باید یکی از گزینه های
Open in browser یا
Open in application
را انتخاب کنید که ترجیحا گزینه اول را انتخاب کنید. بعد منتظر باشید وارد کلاس بشود.
توجه کنید اگر استاد داخل کلاس نباشد کلاسی وجود نخواهد داشت!
کلاسهای ضبط شده صفحه پیوستن به کلاس هست منتها از 8شب تا 8 صبح می توانید بشنوید
                                      
ستاد آموزش مجازی واحد کلیبر
 
برگزاری کلاسهای درس به صورت غیرحضوری
مولف: مدیر سایت   
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند :

با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری کلاسها به صورت حضوری، دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای اقدام به برگزاری کلاسها به صورت غیرحضوری در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نموده است در این راستا کلاسهای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلیبر تا روز 15 فروردین به صورت جبرانی برگزار گردید و از 16 فروردین به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

آدرس سامانه مجازی واحد کلیبر :  http://lms35.iauec.ac.ir/login/index.php   

اساتید محترم جهت دریافت فایل راهنما کلیک فرمائید.

دانشجویان گرامی جهت دریافت فایل راهنما کلیک فرمائید.

اطلاعات تکمیلی در کانال روابط عمومی دانشگاه به آدرس https://t.me/iaukaleybarazad موجود می باشد.


 

 
تکمیل ظرفیت
مولف: مدیر سایت   
به اطلاع متقاضیان محترم شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی می رساند:

- بازه زمانی انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت در مقاطع کارشناسی پیوسته برای نیمسال دوم از مورخ 98/08/28 لغایت 98/10/30  و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام برای نیمسال دوم از مورخ 98/08/30 لغایت 98/10/30 و از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.net و با  مراجعه به واحد کلیبر میسر خواهد بود.
 
تماس با دانشگاه
مولف: مدیر سایت   

 آدرس ایمیل : از این آدرس پست الکترونیکی در مقابل اسپم محافظت می شود. بنابراین برای مشاهده آن باید جاوا اسکریپت فعال باشد

                 از این آدرس پست الکترونیکی در مقابل اسپم محافظت می شود. بنابراین برای مشاهده آن باید جاوا اسکریپت فعال باشد

تلفن های مستقیم

مخابرات :

041-44440162

041-44440163

041-44443748

 

تلفن های داخلی

ردیف

اتاق

داخلی ردیف اتاق داخلی
1 معاون پژوهشی 328 2 معاون اداری مالی 442
3 دفتر ریاست 444
44444916(مستقیم)
4 معاون آموزشی 441
5 مدیر امور اداری 445 6 کارگاه معماری 450
7 امور مالی 449 8 دفتر فرهنگ اسلامی 451
9 تدارکات 445 10 کارگزینی کارکنان
452
11 امور انبار و اموال 445 12 دبیرخانه 453
13 آموزش 319 14 فارغ التحصیلان 447
15 بایگانی آموزش 320 16 امور دانشجویی 320
17 اتاق اساتید 305 18 صندوق رفاه 448
44440558(مستقیم)
19 سایت آموزش کامپیوتر 327 20 امور شهریه 448
21 آزمایشگاه 204 22 خدمات کامپیوتری آموزش 446
23 کارگزینی هیات علمی 202 24 باشگاه پژوهشگران جوان 446
25 روابط عمومی 444 26 سلف سرویس 131
27 امتحانات 203 28 نگهبانی 160
29 کتابخانه 135 30    
31 عمران 156 32    
 
عدم تغییر تاریخ امتحانات
مولف: مدیر سایت   
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند که امتحانات نیمسال دوم سالتحصیلی 94-93 طبق تاریخ های مشخص شده در کارت ورود به جلسه امتحانی برگزار و هیچ گونه تغییری در زمان برگزاری امتحانات بدلیل برگزاری کنکور سراسری و تداخل آن با امتحانات صورت نخواهد نگرفت .
 
آدرس تلگرام
مولف: مدیر سایت   

 
ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد
مولف: مدیر سایت   
ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد در رشته های حقوق خصوصی و فقه و مبانی حقوق اسلامی روزهای پنج شنبه 93/08/01مورخ و جمعه مورخ 93/08/02 خواهد بود.

 
پشتیبانی و تشویق از ثبت اختراعات دانشجویان و استادان دانشگاه های ایران
مولف: مدیر سایت   
بخشنامه پشتیبانی و تشویق از ثبت اختراعات دانشجویان و استادان دانشگاههای ایران


 
آزمون IELTS
مولف: مدیر سایت   
داوطلبان محترم جهت شرکت در آزمون IELTS که توسط اداره برگزاری آزمون های استاندارد زبان مرکز آزمون دانشگاه برگزار می شود می توانند به وب سایت ielts.iauset.com مراجعه نمایند.

 
اطلاعیه
مولف: مدیر سایت   

اطلاعیه انتخاب واحد

پرداخت شهریه به صورت اینترنتی می باشد.

طریقه انتخاب واحد اینترنتی

 


 

 
نکات ضروری در انتخاب واحد
مولف: مدیر سایت   

1-انتخاب واحد کلیه مقاطع تحصیلی به صورت اینترنتی و مطابق جدول پیوست می باشد، در صورت عدم انتخاب واحد در زمان مقرر جهت نیمسال دوم سال تحصیلی 90-89 مرخصی ثبت خواهد شد.

2- دانشجویان به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات ناشی از عدم پرداخت شهریه، نسبت به تسویه حساب مالی با دانشگاه قبل از زمان ثبت نام اقدام نمایند

3- مسئولیت ناشی از عدم رعایت پیشنیاز، رعایت سقف مجاز واحدهای درسی، تقدم و تأخر واحدها به عهده دانشجو می باشد و در غیراینصورت گروه آموزشی مجاز به حذف واحدهای درسی می باشد.

4- دانشجویان می بایست پس از اتمام حذف و اضافه به منظور کنترل دروس و همچنین تأیید انتخاب واحد با در دست داشتن یک نسخه پرینت نیمسال مذکور به گروه های آموزشی مراجعه نمایند.

5- دانشجویان محترم می بایست در خصوص نحوه انتخاب واحد اینترنتی نیمسال مذکور به پایگاه اینترنتی دانشگاه به آدرس www.iau-kaleybar.ac.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام اینترنتی


6- قابل توجه دانشجوياني كه در نيمسال دوم 90-89 واحد كارآموزی اخذ مي نمايند: آخرين مهلت اخذ معرفی نامه كارآموزی پايان اسفند ماه سال 89 می باشد و اين مدت قابل تمديد نمی باشد.


 
معادلسازی واحدهای درسی
مولف: مدیر سایت   
ماده 67 – معادلسازي واحد هاي درسي گذرانده شده پذيرفته شدگاني که قبلا دروسي را در يکي از واحد هاي دانشگاهي و يا ساير موسسات آموزش عالي معتبر داخل يا خارج از کشور گذرانده اند ، مشروط به شرايط زير است:
1-67 دانشجو با توجه به سوابق تحصيلي خود مجاز به تحصيل در رشته جديد باشد.
2 – 67 دانشجو از طربق آزمون سراسري وارد دانشگاه يا موسسه آموزش عالي قبلي شده باشد.
3 – 67 دروس گذرانده شده قبلي از نظر تعداد واحد درسي کمتر از تعداد واحد درسي دوره جديد نباشد.
4- 67 محتواي آموزشي دروس گذرانده شده حداقل %80 با محتواي دروس مشابه در رشته جديد مطابقت داشته و نمره هر يک از دروس کمتر از 12 نباشد.
تبصره 1 – معادلسازي دروس توسط 3نفر از اعضاي گروه آموزشي ذيربط در واحد هاي دانشگاهي پذيرنده دانشجو با رعايت موارد فوق انجام مي شود.
تبصره 2 – نمرات دروس پذيرفته شده عينا در کارنامه دانشجو ثبت مي شود و در تعيين ميانگين نيمسال محاسبه نمي گردد ولي در ميانگين کل نمرات درپايان دوره محاسبه خواهد شد.
تبصره 3 – به ازاي هر 20 واحد درسي معادلسازي و پذيرفته شده، يک نيمسال و کسري از واحد هاي باقيمانده که از 12 واحد کمتر نباشد نيز يک نيمسال از مدت مجاز تحصيل کسر مي گردد.
تبصره 4 – پذيرفته شدگان آزمون سراسري در دوره هاي کارداني و کارشناسي چنانچه قبلا دروسي را در يکي از دوره هاي کارداني يا کارشناسي گذرانده باشند برابر مفاد ماده 67 آيين نامه آموزشي و بند هاي مربوط قابل معادلسازي است.
تبصره 5 - دروس فارغ التحصيلان مقاطع کارداني و کارشناسي که در آزمون ورودي مقاطع کارداني يا کارشناسي رشته يا گرايش ديگري پذيرفته مي شوند برابر مفاد ماده 67 آيين نامه آموزشي و بند هاي آن قابل معادلسازي است.
تبصره 6 – هزينه معادلسازي هر واحد درسي برابر يک سوم شهريه متغير درس مربوط مطابق با آخرين دستورالعمل شهريه مي باشد.
تبصره 7 - معادلسازي و پذيرش دروس گذرانده شده دانشجويان انتقالي و ميهمان بر اساس ماده 52 و تبصره هاي آن انجام پذير است.
تبصره 8- معادلسازي دروس عمومي و تربيتي دانشجويان و فارغ التحصيلان مراکز تربيت معلم با دروس دانشگاهي بر اساس مصوبه جلسه 288 شوراي عالي برنامه ريزي مورخ 73/9/13 که ضميمه اين آيين نامه مي باشد انجام مي گيرد.
تبصره 9- معادلسازي بايد در نيمسال اول شروع به تحصيل دانشجو انجام شود ليکن چنانچه بدلايلي بتاخير افتد انجام آن بايد با مقررات زمان شروع به تحصيل دانشجو صورت گيرد .
 
سامانه امور پایان نامه
سامانه ساها